Gerawat
Selepas peluang unik mempelajari budaya orang Penan yang sukar difahami dan nomad, Henry Golding kembali ke Bario. Kelabit terpesona dengan pencapaiannya dan menghormatinya dengan memberikan Henry gelaran tertinggi: nama Kelabit.