Aussie Salute
Pada akhir perjalanan Australia mereka, Farmtruck dan AZN berusaha untuk menamatkan perjalanan dengan keuntungan. Mereka berehat untuk melakukan RC Hustle dengan Disco Dean sebelum mengira jumlah mereka dan menilai apa yang mereka akan bawa pulang.