Vegemite vs. Cheese Whiz
Masih di Brisbane, Farmtruck dan AZN melawat Sketch - pelumba yang mencabar mereka. Dia membantu mereka mengesan kenderaan Australia yang asli untuk dibawa pulang ke Amerika Syarikat, dan untuk berjimat, mereka adakan perlumbaan untuk geran pemilikan.