The Island Boys
Pencarian sedang berlangsung di Brisbane untuk lebih banyak perlumbaan ketika Farmtruck dan AZN meneruskan aktiviti di Australia. Kemudian, apabila AZN mengatur pengembaraan pulau, mereka bertemu dengan orang mesra dengan kereta unik lalu berlumba.