By Land or by Sea
Farmtruck dan AZN tiba di Sydney dan mencari perlumbaan dengan kereta keluli sebenar dan Skyline unik. Selain itu, mereka ke laut untuk melihat aspek Sydney yang terbaik dan mencari sesuatu untuk dibawa pulang untuk Puan Farmtruck.