The Big Fat Foodie Family
Pencinta makanan Arjun Kapoor mengejutkan mereka dengan hidangan dibuat dari awal. Dengan bantuan Cef Gulaam Gouse Deewani, dia mencuba Chapli Kabab dan Laal Maas, tetapi mendapati memasak secara sebenar berbeza daripada skrin.