OMG Pizza!
Ratu Bollywood Kareena Kapoor Khan melangkah keluar dari zon selesanya untuk membuat piza gourmet dari awal untuk kawan baiknya dengan bantuan Chef Sarita Pereira. Adakah Kareena semulajadi di dapur seperti dia di kamera?