Pardon My French!
Pratik Gandhi cuba memasak hidangan mengejut di Slink And Bardot Mumbai, terkenal dengan masakan Eropahnya. Pratik mempunyai palet yang terhad, tetapi dibimbing oleh Cef Vidit Aren semasa mencuba Cendawan Panggang Arang dan Articok.