Katsu with Karan
Karan Johar bekerjasama dengan cef Lakhan dari restoran Jepun Mizu. Karan mencuba Katsu Katsu dan mencuba gulung susyi, tetapi tiada cara dia dapat melarikan diri daripada masakan.