Labor of Love
Kody membantu Meri untuk berpindah, dan mereka bergurau tentang perceraian mereka. Christine dan David meninjau tempat perkahwinan selepas hanya dua bulan bercinta, yang menyebabkan anak-anaknya berfikir hubungan mereka bergerak terlalu cepat.