Blessed Are Those Who Mourn
Janelle melawat Flagstaff Humane Society untuk melihat plak yang didedikasikan kepada anaknya, Garrison. Keluarga Kody dan Robyn pula ke Wyoming, di mana keluarga Brown lain akhirnya berkumpul untuk upacara pengebumian.