He Delivered Me From All My Fears
Keluarga Brown sambut Krismas berasingan. Christine bercerita tentang teman lelaki barunya. Dalam perjumpaan yang tegang, Kody menyalahkan Meri atas perceraian mereka. Janelle mahu selesaikan pertikaian harta dengan Kody dan meneruskan kehidupan.