A Time To Weep, a Time To Laugh
Meri menggunting selimut yang pernah meraikan perkahwinannya dengan Kody. Christine dan David berada di Moab bersiap untuk hari istimewa mereka. Sementara itu, Robyn dan Kody berbincang dengan penuh kesukaran tentang perpecahan keluarga.