Sam's Surprise
Pada akhir musim panas, kakitangan bersiap untuk berpisah, dan pasangan berbincang tentang hala tuju. Kemudian, parti hari jadi Sam meletus menjadi drama, Ethan merasakan tekanan daripada Sam dan Zach, dan Brogan memutuskan perkara seterusnya untuknya.