Dirty Mike
Kakitangan menghadapi kesan selepas parti, terutamanya Mike yang berhubung dengan Jill. Mereka mesti membuktikan kepada Zach bahawa mereka boleh mengimbangi kerja dan hubungan peribadi mereka di dalam rumah.