Seven Minutes in Heaven
Joey dan Noelle bertelagah selepas malam pesta, dan permainan parti berakhir dengan drama untuk Sam selepas Ethan berasmara dengan Hailey. Sementara itu, hubungan berkembang antara "Dirty Mike" dan ahli terbaru rumah itu.