Old Friends, New Enemies
Kru 75 Main kembali ke Hamptons, dan ada wajah baharu diperkenalkan, mencetuskan percintaan dan konflik. Brogan berdiri teguh sebagai cef baru, pertikaian lama muncul apabila Ethan dan Sam bersatu semula, dan Hailey dan Jill mengejar lelaki yang sama.