Final Redemption
Pasukan pereka bergegas tambah nilai paling banyak di ruang terakhir mereka sebelum pemenang dinamakan dan kekecewaan ditebus. Mereka akan lawat rumah masing-masing buat kali pertama sementara Property Brother, Jonathan Scott menilai hasil kerja mereka.