Exteriors Redemption
Pasukan perlu kekal di luar untuk reka dok, balkoni dan bahagian depan rumah. Ty minta semua orang hasilkan karya seni dalam Kejutan Rekaan sebelum pemenang Rock The Block dan bintang HGTV, Michel Smith Boyd dan Veronica Valencia menilai ruang tersebut.