Living Room Redemption
Ini minggu kedua dan mereka perlu ubahsuai ruang tamu dan ruang tingkat pertama. Ada katil, bilik mandi, pemandangan indah dan kejutan daripada juri apabila Brian dan Mika daripada 100 Days Dream Home menilai ruang mengagumkan dan isytiharkan pemenang.