Surprise Bedroom Redemption
Penebusan kekecewaan semakin sukar apabila Ty beri cabaran paling sukar: menyiapkan ruang serbaguna bilik tidur dalam 48 jam. Legenda MLB, Jimmy Rollins ajar pasukan mendapatkan kelebihan, buat kali pertama dalam Rock The Block, mereka akan menilai diri.