Los Angeles
Sung pulang ke kampung halamannya di LA, ibu kota budaya kereta dunia. Di sinilah Sung merasakan tekanan yang paling besar untuk tunjukkan prestasi terbaik. Namun dalam dunia kereta itu, Sung bertemu rakan-rakan lama, dan menemui inspirasi baru.