Poland
Selaman Sung ke dalam budaya kereta dunia membawanya ke Poland, negara yang muncul dari era komunis yang penuh penindasan. Sung mendapati bahawa kebebasan baru telah memacu ledakan optimisme dan tenaga, dan salah satu pengalaman yang paling menarik.