Chicago
Sung mengharungi musim sejuk yang sejuk dan reputasi sebagai salah satu ibu kota jenayah AS untuk mendedahkan budaya kereta Chicago yang terbaik. Dia mendapati di sana lebih banyak benda daripada sekadar Blues Mobile.