Japan
Budaya kereta Jepun ada tempat istimewa di hati. Sung kembali meneroka tempat asal drift untuk melihat mod paling hebat dan watak-watak paling aneh. Pencarian kecemerlangan dan kegemilangan menjadikan tempat ini tempat terbaik untuk mendapatkan inspirasi.