The Greed of a Pig
Subaru terjaga di hadapan gerai buah di ibu kota Lugunica sekali lagi. Dia terdesak meminta bantuan dari Crusch, Priscilla, dan Anastasia. Sebuah figura misteri muncul di hadapan Subaru dan rakan-rakannya.