The Happy Roswaal Mansion Family
Selepas alami cedera teruk akibat serangan Elsa, Subaru terselamat dan terjaga di rumah Margrave Mathers, Kerajaan Lugunica. Subaru kini tinggal dan bekerja di rumah Roswaal bersama Ram dan Rem. Dia berjaya membuat Emilia bersetuju untuk janji temu.