Fanatical Methods Like a Demon
Subaru mempertaruhkan nyawanya untuk menyelamatkan kanak-kanak daripada sekumpulan Ulgarm, tapi dia telah disumpah. Beatrice mengatakan dia akan jadi lemah dan mati dalam masa setengah hari.