Hari pertama Subaru di rumah Roswaal bermula untuk kali kelima. Bertekad untuk menyelamatkan semua orang kali ini, dia berusaha keras untuk mengekalkan senyuman terbaik di wajahnya untuk mendapatkan kepercayaan staf rumah itu.