Home Comforts
Rachel Khoo membuat jenis makanan yang membuat rumah terasa selesa. Menggunakan bahan-bahan sederhana, Rachel membuat pasta buatan sendiri yang lazat dengan sos tomato pedas, pai kisi blueberry dan oat dan penkek dengan inti manis dan sedap.