Timeless Favorites
Rachel Khoo memberikan sentuhan modennya pada tiga hidangan klasik. Dia membuat sup bawang dengan keju rangup dan hiasan bawang. Kemudian, ada lada dan tomato yang diisi dengan nasi bersalai dan puding semolina dengan kerak karamel.