My Childhood Favorites
Rachel Khoo membayangkan semula beberapa hidangan kegemaran sepanjang masa dengan sentuhan moden. Dia membuat stu daging lembu dan labu butternut, sandwic jejari ikan dengan puri pea dan puding beras berkrim dengan kerepek karamel dan krim Chantilly.