Tips and Tricks
Rachel Khoo menaikkan bahan-bahan biasa menjadi makanan yang luar biasa. Dia mencipta puding coklat gelap yang lazat dengan kerepek karamel dan mengubah paha ayam menjadi bungkusan ayam panggang yang lazat dengan celeriac dan lobak merah yang rangup.