Maki, Suzume, Yutaka, dan Tsukasa memancing. Mereka semakin rapat selepas perceraian Maki. Yutaka galakkan Suzume untuk satukan Maki dan Tsukasa, yang membawa kepada rancangan untuk mereka berdua berjanji temu.