Empat orang bertemu secara “kebetulan,” dua lelaki dan dua wanita yang mengejar impian, memutuskan untuk tinggal bersama di Karuizawa dan membentuk kuartet. Rahsia besar tersembunyi di sebalik pertemuan ini.