Suzume, diupah untuk memantau Maki, mula rasa curiga dengan motif tersembunyi ahli kuartet lain. Tsukasa dikejutkan dengan berita perkahwinan Yui dan permintaan Yui agar kuartetnya tampil di majlisnya.