Arisu datang ketika Suzume berehat. Dia mengajar Suzume cara memikat lelaki. Di Nocturne, Yutaka tegur Maki dan Tsukasa kerana pakai baju bercorak yang sama, lalu mereka jumpa budak yang meramalkan kematian ayah Suzume.