Yoon-hee dan Logan cuba memujuk Ae-gyo untuk menjauhkan diri daripada Dan-tae. Seo-jin hampir dipecat dari jawatan pengarah Sekolah Seni Cheonga. Seok Hoon percaya ada sesuatu yang bapanya sembunyikan.