Seok-kyung mengancam Seo-jin dengan rahsia yang dia dakwa tahu tentangnya untuk hadiah utama yang diberikan di Festival Seni Cheonga. Sementara itu, Seo-jin mendapati ibu dan kakaknya berada di pejabatnya.