Yoon-hee memutuskan untuk menerima hukuman kerana rasa kesal terhadap Su-ryeon dan anaknya. Tetapi, ahli-ahli Kelab Hera yang lain menegaskan bahawa mereka tidak bersalah dalam perbicaraan.