Ketika Seo-jin mengumumkan pemenang hadiah utama Festival Seni Cheonga, seorang pekerja kebersihan berlari ke dewan sambil menjerit. Apabila Seo-jin menyedari siapa pelakunya, dia kembali ke sekolah.