The Lucky Day
Suhu yang panas dan banjir dalam lombong menjadi ancaman kepada impian Digi Diggers musim ini. Enjin pemula Cheals di loji basuh mereka gagal dihidupkan ketika mereka mengejar masa untuk memproses kaksa opal terakhir untuk musim ini.