Soldier of Fortune
Bushmen yang muflis terpaksa menjual opal untuk menggerudi di tuntutan baharu. Mooka Boys cuba membaiki trak pembuang dan loji pemprosesan opal mereka, tapi gagal. Digi Diggers tersesat semasa meneroka lombong terbengkalai yang menakutkan.