The Reward of the Effort
Timba pengangkut tanah Cheals tiba-tiba rosak, jejaskan usaha mengangkut sejumlah besar opal berturut-turut. Kerjasama Opal Whisperers dengan pelombong veteran, Uwe tiba-tiba berakhir. Angel cuba jual opal buat kali pertama di pesta Opal Lightning Ridge.