The Ultimate Test
Di penghujung perjalanan Hudson, penilaian akhir telah tiba. Inilah kemuncak dari semua yang dia pelajari sepanjang pengembaraannya, dan semuanya akan dinilai dalam satu majlis makan malam peribadi.