Back To Basics
Segar di dapur, Hudson perlu meningkatkan kemahiran asas masakannya. Bermula di halaman rumahnya sendiri di Los Angeles, California, dia mesti mempelajari kemahiran yang diperlukan untuk memulakan kembara masakannya.