Cooking With Soul
Tidak pernah merasai makanan jiwa di Louisiana, ia sentiasa menjadi impian Hudson untuk berpeluang memasak masakan Creole dan Cajun. Di restoran dan kediaman di New Orleans, dia mempelajari resipi turun menurun yang menjadikannya begitu ikonik.