The Resistance of the Strong
Saitama hilang kelayakan dan Suiryu memenangi kejohanan Super Fight. Goketsu muncul untuk memaksa peserta menjadi raksasa. Suiryu perlu melawan sendiri. Wira bertarung tapi tak dapat menghalang raksasa sepenuhnya walaupun rancangan persatuan itu jelas.