The Wiping of the Disciple's Butt
Silverfang dan Bomb mengejar Garou semasa dia bertarung dengan Genos. Bomb menggunakan tekniknya. Garou menangkis serangan. Bang membuat banyak pukulan. Garou tak sedarkan diri apabila Centichoro menyertai pertarungan. King dan Saitama juga terlibat!