The Hunt Begins
Garou meneruskan pemburuan wiranya dan menjadi sasaran. Silverfang mula mencari bekas muridnya bersama Bomb. Garou memulakan pertarungan dengan Tank-Top Master dan muridnya. Adik-beradik Tank-Top melihat banyak kuasa yang dilepaskan dan Charanko muncul.